Michał Misztal: #1456 - Metody Marnowania Czasu (71): Fatale: Na zachód od piekła

sobota, 2 stycznia 2016

#1456 - Metody Marnowania Czasu (71): Fatale: Na zachód od piekła

Tym razem byłem przygotowany. Po przeczytaniu tomu „Śmierć podąża za mną”, czyli pierwszego tomu serii „Fatale”, byłem bardzo zadowolony i zainteresowany, co stanie się w kolejnych częściach, ale z jakiegoś powodu czekanie wyłączyło moją czujność. Kontynuacja, zatytułowana „Diabelski interes”, uderzyła mnie przez to ze zdwojoną siłą. Wyglądając na horyzoncie trzeciego wydania zbiorczego, dobrze pamiętałem, że mam do czynienia z jednym z najciekawszych komiksowych cykli, jakie ostatnio czytałem, przynajmniej po polsku. [całość na stronie Alei Komiksu]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...