Michał Misztal: #1106 - Goście w zbiorczym "Donikąd" 2012-2013: Barbara Okrasa

niedziela, 22 lutego 2015

#1106 - Goście w zbiorczym "Donikąd" 2012-2013: Barbara Okrasa

Od publikacji zbiorczego wydania Donikąd z lat 2013-2013 minęło już trochę czasu, postanowiłem więc pokazywać komiksy oraz ilustracje, które przysłali do albumu zaproszeni przeze mnie twórcy. Kolejność przypadkowa, w miarę możliwości w każdą niedzielę jeden gościnny występ. Do wyczerpania zapasów.

Basia Okrasa, nawiązując do moich narzekań na infolinię, postanowiła ponarzekać na pracę grafika. Pisząc te słowa i wrzucając tu jej krótki komiks, uświadomiłem sobie, że poza pierwszym tomem Gillesa McCabe'a nie śledziłem ostatnio jej twórczości, chociaż jestem fanem. Tak jakoś wyszło. Trzeba będzie to zmienić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...