Michał Misztal: #881 - Donikąd. Komiksowy dziennik Michała Misztala 2012-2013

środa, 13 sierpnia 2014

#881 - Donikąd. Komiksowy dziennik Michała Misztala 2012-2013

Drugie urodziny Donikąd to chyba dobry moment na opublikowanie wydania zbiorczego tego komiksu. Nie wyszło zgodnie z pierwotnym planem, czyli 13 marca (to z kolei moje urodziny), wyjdzie 13 sierpnia. W środku znalazły się paski z lat 2012-2013 oraz całkiem sporo dodatków, między innymi gościnne występy zaproszonych przeze mnie autorów. Jest co czytać, całość to ponad 600 stron materiału. Podziękowania dla kogo tylko się dało można przeczytać we wstępie, ale niezależnie od tego muszę wspomnieć także tutaj o mojej wdzięczności dla Marty Nieznayu, która heroicznie składała to wszystko przez kilka miesięcy, znosząc moje uwagi oraz fanaberie, a także dla Maćka Pałki, który z kolei pomagał mi w kilku rzeczach tuż przed samą publikacją.

Wydanie zbiorcze można przeczytać/pobrać w dwóch miejscach: na Issuu (część 1, i część 2), gdzie plik został z konieczności podzielony (limit stron wynosi 500), oraz tutaj (jeden pdf, później być może dodam jeszcze plik cbr, o ile komuś jest to w ogóle potrzebne). Jeśli cokolwiek nie działa, krzyczcie, bo bardzo możliwe, że zrobiłem coś nie tak.

Nie jestem pewny, czy wspomnieliśmy o tym w albumie, ale kolorami na okładce zajęła się Marta. Sam zbiór zawiera pewnie liczne, pominięte przez nas błędy, kilku rzeczy zabrakło z lenistwa (na przykład tytułów kilkuset odcinków, które co prawda znalazły się w moim szkicowniku i na blogu, ale nikomu nie chciało się przepisywać ich tutaj), kilku przez nieuwagę. Mam nadzieję, że w ostatecznej wersji żadna z gościnnych prac nie będzie straszyć pikselami (moje skany to co innego, nie zmienialiśmy ich, nawet jeśli te wcześniejsze były kiepskie - jak napisałem we wstępie, dla mnie to także część Donikąd, a poza tym... kolejny raz kłania się lenistwo). Tak czy inaczej, myślę, że możemy być zadowoleni z siebie, a raczej Marta może być zadowolona z siebie, bo umówmy się, to właśnie ona jest tu przodownikiem pracy. Ja dałem tylko gotowe paski plus kilka dodatkowych materiałów.

Na wszelki wypadek jeszcze raz:
[Issuu - zbiór do przeglądania i ściągnięcia, część 1]
[Issuu - zbiór do przeglądania i ściągnięcia, część 2]
[Plik pdf do ściągnięcia]

2 komentarze:

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...