Michał Misztal: #1083 - Goście w zbiorczym "Donikąd" 2012-2013: Maciej Pałka (i Marceli Szpak)

niedziela, 1 lutego 2015

#1083 - Goście w zbiorczym "Donikąd" 2012-2013: Maciej Pałka (i Marceli Szpak)

Od publikacji zbiorczego wydania Donikąd z lat 2013-2013 minęło już trochę czasu, postanowiłem więc pokazywać komiksy oraz ilustracje, które przysłali do albumu zaproszeni przeze mnie twórcy. Kolejność przypadkowa, w miarę możliwości w każdą niedzielę jeden gościnny występ. Do wyczerpania zapasów.

Maciek Pałka wspiera Donikąd od samego początku i znacząco przyczynił się do tego, że cały czas mam ochotę każdego dnia bazgrać coś o sobie. Nie wspominając o gościnnych paskach, o rozsyłaniu mojej radosnej twórczości w świat, o zorganizowaniu wystawy w Lublinie i pewnie o jeszcze wielu innych rzeczach, jakie akurat w tej chwili nie przychodzą mi do głowy. Gdyby dało się przeliczyć to na piwa, które powinienem postawić Maćkowi za to wszystko, musiałbym zaciągnąć kredyt, żeby je kupić. Scenariusz do pierwszego, publikowanego jakiś czas temu komiksu napisał Marceli Szpak (kiedyś zastanawiałem się, czy to pseudonim, czy prawdziwe imię i nazwisko, w końcu na infolinii trafiali się klienci z jeszcze dziwniejszymi danymi), którego nie miałem okazji poznać, ale któremu oczywiście bardzo dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...