Michał Misztal: #1045 - Goście w zbiorczym "Donikąd" 2012-2013: Piotr Nowacki

niedziela, 28 grudnia 2014

#1045 - Goście w zbiorczym "Donikąd" 2012-2013: Piotr Nowacki

Od publikacji zbiorczego wydania Donikąd z lat 2013-2013 minęło już trochę czasu, postanowiłem więc pokazywać komiksy oraz ilustracje, które przysłali do albumu zaproszeni przeze mnie twórcy. Kolejność przypadkowa, w miarę możliwości w każdą niedzielę jeden gościnny występ. Do wyczerpania zapasów.

Piotr Nowacki sieknął kadry związane z moją (napiszę to po raz kolejny: na szczęście już byłą) pracą. Pamiętam, że jego komiks bardzo mnie rozbawił. Przedstawiona w nim sytuacja jest teoretycznie możliwa, choć mało prawdopodobna. Nie chodzi nawet o trafienie na klienta, który "uwielbia" Donikąd, ale na takiego, który czytał i zna - to mogłoby się zdarzyć. Wiele razy zastanawiałem się, jaka byłaby moja reakcja. Chyba nie wiedziałbym co zrobić i po prostu bym się rozłączył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...