Michał Misztal: #961 - Goście w zbiorczym "Donikąd" 2012-2013: Jan Skarżyński

niedziela, 19 października 2014

#961 - Goście w zbiorczym "Donikąd" 2012-2013: Jan Skarżyński

Od publikacji zbiorczego wydania Donikąd z lat 2013-2013 minęło już trochę czasu, postanowiłem więc pokazywać komiksy oraz ilustracje, które przysłali do albumu zaproszeni przeze mnie twórcy. Kolejność przypadkowa, w miarę możliwości w każdą niedzielę jeden gościnny występ. Do wyczerpania zapasów.

O czym właściwie jest mój komiks i z czym najbardziej kojarzy się czytelnikom? Dla niektórych przede wszystkim z moją pracą, dla innych z moją głupotą, a niektórzy, jak choćby Jak Skarżyński, szczególnie lubią obserwować moją...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...