Michał Misztal: #29 - Ogólnie #1

wtorek, 19 lipca 2011

#29 - Ogólnie #1

Termin przysyłania prac do drugiego numeru Deus ex Machina minął 30 czerwca. Później został przedłużony o 14 dni, specjalnie dla mnie lub między innymi dla mnie, nawet nie wiem. W każdym razie nie potrafiłem się za to zabrać, jeszcze 14 lipca o godzinie 20:00 nie miałem NIC, tylko siedziałem przed monitorem i patrzyłem w ekran. W końcu jednak udało mi się napisać fikcyjny wywiad z kolejnym bohaterem opowieści obrazkowych, w ostatni dzień, ale zawsze. Poza tym, uwaga, uwaga, posłałem dziewczynom jeden z moich pierwszych komiksowych scenariuszy, narysowany przez Mei. Teraz czekam na jakąś konkretną odpowiedź. Wywiad raczej zostanie wydrukowany, komiks niekoniecznie, ale zobaczymy.

3 komentarze:

  1. pierwszy raz narysowałam komiks to czyjegoś scenariusza :D było to bardzo miłe doświadczenie

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się dzieje, dzieje się dużo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mei, mam nadzieję, że nie ostatni. No i nie ostatni do mojego scenariusza.

    Maciej, dzięki za wsparcie, ale z tym "dużo dobrego" poczekaj do (ewentualnej) publikacji, wtedy ocenisz.

    OdpowiedzUsuń

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...