Michał Misztal: #1542 - Metody Marnowania Czasu (77): Blueberry: Człowiek ze srebrną gwiazdą, Kopalnia zaginionego Niemca, Widmo ze złotymi kulami

niedziela, 20 marca 2016

#1542 - Metody Marnowania Czasu (77): Blueberry: Człowiek ze srebrną gwiazdą, Kopalnia zaginionego Niemca, Widmo ze złotymi kulami

Jest tak: recenzenci komiksów co jakiś czas dostają pewną pulę tytułów, z których część chcą mieć na swojej półce i zazwyczaj chętnie o nich piszą, a także część, o którą wcale nie prosili albo której wręcz woleliby nie dostać. I naprawdę są komiksy, których nie chce właściwie nikt, ale to temat na osobną historię. Zbiorcze wydanie Blueberry'ego, zawierające albumy Człowiek ze srebrną gwiazdą, Kopalnia zaginionego Niemca i Widmo ze złotymi kulami to jeden z tytułów, o które nie prosiłem i na widok którego zacząłem kręcić nosem – bo już kiedyś go miałem. Został jednak sprzedany, a na widok nadchodzącej powtórki w mojej głowie zrodziła się myśl, że Blueberry musiał trafić w ręce nowego właściciela, ponieważ nie przypadł mi do gustu. [całość na stronie Gildii Komiksu]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...