Michał Misztal: #668 - Komiks o ptaku

piątek, 24 stycznia 2014

#668 - Komiks o ptaku

Szukając szkiców do zbiorczego wydania Donikąd natknąłem się na powyższy komiks o ptaku. Nabazgrałem te kadry w czasach, kiedy w życiu nie podejrzewałem się o to, że kiedykolwiek będę rysował komiksy na poważnie (powiedzmy...) i tak regularnie, jak teraz. O ile dobrze pamiętam, rysowałem to na początku 2011 roku, w trakcie szkoleń mających przygotować nas do pracy na infolinii. Na samym początku jeden z bohaterów doskonale wyraża w moim imieniu to, co czułem siedząc na niewygodnym krześle i godzinami słuchając o fakturach i dziesiątkach procedur. Nie pytajcie, o co chodzi, co autor miał na myśli ani jaki sens ma puenta. Już nie pamiętam. Bardzo możliwe, że nie chodziło mi o nic, po prostu z nudów chciałem pomachać sobie długopisem. I żeby wszystko było jasne, publikuję to raczej dla jaj, żebyście mogli się ze mnie pośmiać, broń Boże nie chodzi tu o to, żeby się czymś chwalić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...