Michał Misztal: #192 - Kofeina #8

piątek, 2 listopada 2012

#192 - Kofeina #8

"Do zobaczenia w Kofeinie #8", napisałem w grudniu zeszłego roku. Cóż, trochę to trwało, ale ósmy numer jest już dostępny na issuu, a w nim komiksy i teksty o komiksach. Kolejnych numerów podobno nie będzie. Szkoda, nawet pomimo sporego przegięcia ze składaniem ósemki (na litość boską, redakcja dostała ode mnie materiały na początku marca), które sprawiło, że już nie wierzyłem w to, że cokolwiek z tego będzie. Autorzy, od jakich dostałem prace, chyba też nie. Z początku wypytywali, co i jak, czemu tak długo, ale ostatecznie zamilkli. I tak nie wiedziałem, co im odpisywać. Sam wypytywałem redakcję, ale, nie uzyskawszy żadnych konkretnych odpowiedzi ani terminów, też zamilkłem. A tu proszę, numer powstał, o czym informuję z kilkutygodniowym poślizgiem spowodowanym brakiem czasu i ciągłym odkładaniem napisania tego na później. Przynajmniej nie zwlekałem przez kilka miesięcy. Z samych efektów mojej współpracy z Kofeiną jestem zadowolony, wydaje mi się, że autorzy komiksów i tekstów z moją naprawdę minimalną pomocą zrobili coś ciekawego i powinni mieć powody do zadowolenia. Podziękowania dla nich i dla redakcji.

2 komentarze:

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...