Michał Misztal: #63 - Ścierwo #2 [zapowiedź 2]

środa, 11 kwietnia 2012

#63 - Ścierwo #2 [zapowiedź 2]

Wiem, co muszę zrobić, żeby w końcu zabrać się za drugie Ścierwo. Muszę po prostu zanotować w kalendarzu, że mam to zrobić. Chyba bez przypominania samemu sobie o takich rzeczach nie jestem w stanie zwyczajnie ruszyć dupy i wziąć się do pracy. Pierwszy numer zaczynałem przygotowywać mniej więcej w kwietniu zeszłego roku, a skończyłem we wrześniu, teraz chciałbym uporać się z tym dużo szybciej, a na październik mieć gotowe Ścierwo #3. Biorąc pod uwagę moje lenistwo, prze ambitny plan.

Tymczasem wrzucam kadr z jednego z krótkich komiksów, jakie znajdą się w numerze drugim. Będą moje scenariusze i rysunki Mei. Poza tym opowiadania. Wpis w kalendarzu już jest, więc istnieje spora szansa, że na dniach zacznę myśleć o składaniu tego na poważnie.

2 komentarze:

  1. kibicuję! :) no i okładkę fajną już masz to teraz powinno już być z górki ;) ale rozumiem bo sama mam ostatnio lenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przy okazji, jeśli chodzi o pierwszy numer, też najpierw była okładka, dopiero potem wziąłem się za myślenie nad tym, które teksty umieścić w środku.

    OdpowiedzUsuń

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...