Michał Misztal: #57 - Ścierwo #2 [zapowiedź 1]

niedziela, 5 lutego 2012

#57 - Ścierwo #2 [zapowiedź 1]

Byłoby dobrze wydać drugie Ścierwo w kwietniu, równo pół roku po pierwszym numerze, ale póki co nie wiem, czy to nie moje pobożne życzenia. Może jednak nie. Prawie na pewno zrezygnuję z pisania wszystkiego ręcznie - wiem, że dobrze to wygląda, że klimat i tak dalej, tyle że wtedy pewnie znowu robiłbym to przez pięć miesięcy, leniwie, po kawałku. Więc raczej odpada. Druk, jakiś dobry człowiek poskłada mi całość, bo sam o składaniu nie mam pojęcia, ksero, zabawa ze zszywaczem i gotowe. Poza tym chciałbym, żeby kolejne numery pojawiały się w odstępach mniejszych niż półroczne. Zobaczymy. Jak na razie pokazuję okładkę drugiego, narysowaną przez Lagu i Lagu (dziękuję). W środku będą opowiadania i krótkie, nieśmiałe komiksy do moich scenariuszy.

7 komentarzy:

  1. Jakby Ci kiedyś zabrakło materiału do jakiegoś numeru, to daj znać (jeśli chcesz ofc), mam strasznie dużo komiksów, opowiadań, fajnie by było gdzieś to kiedyś pokazać komuś na papierze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzybiarzu, dzięki, ale póki co widzę Ścierwo jako mój autorski zin, moje teksty i cudze ilustracje. Chociaż to nie jest ostateczna koncepcja i może kiedyś ją zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa! fajnie że koncepcja rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ścierwo numer 1 postawiło wysoko poprzeczkę. Nie masz łatwego zadania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i nie mam, ale cieszę się, że ktoś tak myśli. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...