Michał Misztal: #1061 - Goście w zbiorczym "Donikąd" 2012-2013: Dominik Szcześniak

niedziela, 11 stycznia 2015

#1061 - Goście w zbiorczym "Donikąd" 2012-2013: Dominik Szcześniak

Od publikacji zbiorczego wydania Donikąd z lat 2013-2013 minęło już trochę czasu, postanowiłem więc pokazywać komiksy oraz ilustracje, które przysłali do albumu zaproszeni przeze mnie twórcy. Kolejność przypadkowa, w miarę możliwości w każdą niedzielę jeden gościnny występ. Do wyczerpania zapasów.

Kiedy okazało się, że zamiast przychodzącego do mnie zazwyczaj rysunku, paska lub jednoplanszówki Dominik ma zamiar przygotować około dziesięć stron komiksu, zdziwiłem się i jednocześnie ucieszyłem. Oczywiście ucieszyłem się też po tym, jak otrzymałem jego plansze. Jak we wszystkich opowieściach wyśmiewających i parodiujących pracę na infolinii, w tej także jest sporo prawdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...